Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
2 ambitiøse AC-konsulenter til Center for Sundhed, Kultur og Fritid, Vallensbæk Kommune
Er du god til tal, udvikling og kommunikation?
Vi søger 2 superdygtige kollegaer. Vi har altid gang i 1000 spændende ting sammen med borgere,foreninger og kollegaer i hele kommunen. AC-konsulenterne indgår i sekretariatet og betjener hele centeret herunder Kultur- og Borgerhus, Ridecenter, Idrætscenter, Tandpleje og Seniorhus.
I Center for Sundhed, Kultur og Fritid er der højt til loftet og du får rig mulighed for at udvikle dig i jobbet. Du får ansvar og mange forskellige opgaver. Du kommer til at arbejde med mange forskellige fagligheder, der ihærdigt arbejder med at skabe sunde rammer og tilbud for kommunens borgere. Vi løber stærkt, samtidig med at vi har det sjovt.
Vi har brug for 2 konsulenter, der er gode til tal, kan udarbejde budgetoplæg og følge udviklingen henover året, kan skrive politiske sager, kan udvikle og følge op på mål, kan være ansvarlig for implementering og drift af eventuelle nye systemer i centeret f.eks. sagshåndtering, kan skrive ansøgninger sammen med kollegaer og rejse penge til projekter og i det hele taget tage sig af små som store ad hoc opgaver i hverdagen.
Opgaverne er bl.a.:
-
Økonomi og budgetopfølgning
-
Udarbejde politiske sager
-
Input til og opfølgning på politiske målsætninger og Kommuneplanstrategi
-
Udarbejde ledelsesinformation
-
Stå for projektledelse og projektøkonomi
-
Fundraiser på Sundheds-, Kultur- og Fritidsområdet
-
Økonomi og udbetalinger på Frivilligheds- og Folkeoplysningsområdet
-
Understøtte centerets kommunikation på forskellige kanaler
-
Besvare borgerhenvendelser og sager om aktindsigt
-
Stå for den administrative del af ansættelser
-
Ad Hoc opgaver
-
Indgå i sekretariatets drift telefon, post, booking og andre driftsopgaver
Vi forventer at du:
-
har en samfundsvidenskabelig kandidatuddannelse kombineret med en bred opgavemæssig erfaring
-
er analytisk stærk
-
har økonomisk indsigt
-
kan udvikle og styre projekter
-
at du er god til mennesker og nemt skaber gode relationer
-
at du er en fantastisk teamplayer
-
at du er fleksibel og initiativrig
-
at du er serviceminded og kan opsøge samarbejde på tværs
Stillingerne er på 37 timer om ugen. Ansættelse og aflønning sker efter principperne for Ny løn og i
henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.
Har du spørgsmål til stillingen kan du ringe til centerchef Annette Hein Sørensen på tlf. 47974110 eller
souschef Merete Kieme på tlf. 47974404
Ansøgningsfrist er den 15. august 2017. Samtaler er planlagt til den 23. august og 2. runde samtaler den 29. august 2017.
Om Vallensbæk Kommune:
Vallensbæk Kommune er en arbejdsplads for godt 1.300 medarbejdere og ledere inden for forskellige
faggrupper, der varetager mange forskellige funktioner fordelt på matrikler i hele kommunen, bl.a. skoler, rådhus, daginstitutioner, Vej og Park og ældrepleje. Vallensbæk Kommune ser sig selv en
nærværsorganisation, hvor de bærende værdier er nærvær, dialog og tillid. Kommunens størrelse er vores styrke, fordi der er kort fra nord til syd og fordi der er kort fra ide til handling. I Vallensbæk har vi fuldt fokus på kerneopgaven og vi har én vigtig fælles mission: Nemlig at servicere borgerne og realisere de mål, politikerne har opstillet for vores arbejde.
Arbejdstiden i Vallensbæk Kommune er pr. 1. august 2017 røgfri.
Du kan læse mere om vores forventninger til dig som medarbejder i kommunens Medarbejder- og Ledelsesgrundlag på
http://www.vallensbaek.dk/sites/default/files/organisation/medarbejdergrundlag_0.pdf
Vallensbæk Kommune arbejder på digitale løsninger for borgere og medarbejdere, og vi vil derfor bede
dig om at søge stillingen elektronisk ved at gå ind på www.vallensbaek.dk/job og søge via stillingsopslaget.
Vallensbæk